Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
gwarancji lub niezgodności produktu z umową.
Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?
Reklamację z tytułu gwarancji kieruj bezpośrednio do producenta zakupionego produktu. Jego dane znajdziesz w karcie gwarancyjnej.
Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?
W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako konsument masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
- adres e-mail: info@pixelvision.pl, na który możesz wysłać reklamację;
- adres Sprzedawcy: PixelVision Paweł Paluch, ul. Sądowa 7b/6, 41-800 Zabrze;
- telefon kontaktowy: +48 501458118;
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.
Informacje dodatkowe:
Twoje prawo do złożenia reklamacji z gwarancji zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.
Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu Sklepu.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Do pobrania:
- Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową (wymiana/naprawa)
- Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową (żądanie obniżenia ceny po wcześniejszym żądaniu naprawy lub wymiany)
- Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową (żądanie odstąpienia od umowy po wcześniejszym żądaniu naprawy lub wymiany)
- Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową (żądanie obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy w przypadku istotnego braku zgodności towaru z umową bez wcześniejszego skorzystania z naprawy lub wymiany)